Motor

Jmenovitý výkon
107 kW (145 k) při 7 750 ot/min.
Čištění výfukových plynů
Třícestný řízený katalyzátor
Typ konstrukce
Vzduchem/kapalinou chlazený čtyřtaktní plochý dvouválec s dvojitými horními a řetězovými vačkovými hřídeli (BMW ShiftCam) a vyvažovacími ozubenými koly.
Vrtání x zdvih
106,5 mm x 73 mm
Zdvihový objem
1300 cc
Max. točivý moment
149 Nm při 6 500 ot/min
Kompresní poměr
13,3 : 1
Příprava palivové směsi
Elektronické vstřikování do sacího potrubí
Emisní norma
EU 5+

Výkon/spotřeba

Max. rychlost
přes 200 km/h
Spotřeba na 100 km podle WMTC
4,8 l
Emise CO2 podle WMTC
110 g/km
Druh paliva
Super bezolovnatý benzín, 95 ROZ/RON; adaptivní regulace kvality paliva, 91-98 ROZ/RON

Elektroinstalace

Alternátor
Třífázový alternátor s výkonem 650 W (jmenovitý výkon)
Baterie
12 V / 14 Ah, bezúdržbová baterie AGM

Převod výkonu

Spojka
Spojka v olejové lázni, antihoppingová spojka, ovládaná
Převodovka
Šestistupňová dvouhřídelová převodovka
Pohon
Kardan
ASC (kontrola trakce)
BMW Motorrad DTC

THE PACESETTER #SPIRITOFGS

Podvozek/brzdy

Rám
Dvoudílná koncepce rámu složeného z hlavního rámu a k němu přišroubovaného zadního rámu s motorem
Zavěšení předního kola / odpružení
BMW Motorrad EVO-Telelever, naklápění řídítek pomocí flex prvku, centrální tlumič nárazů
Zavěšení zadního kola / odpružení
BMW Motorrad EVO-Paralever, jednostranná kyvná vidlice z litého hliníku, příčně spojená ložiska kyvné vidlice, centrální vzpěra WAD, plně nastavitelné předpětí pružiny
Zdvih odpružení vpředu/vzadu
190 mm / 200 mm
Rozvor
1518 mm
Závlek kola
112 mm
Úhel hlavy řízení
63,8 °
Kola
Hliníková litá kola
Rozměr ráfku vpředu
3,00 x 19“
Velikost ráfku vzadu
4,50 x 17“
Pneumatika vpředu
120/70 R19
Pneumatika vzadu
170/60 R17
Přední brzda
Dvojitá kotoučová brzda, částečně plovoucí brzdové kotouče, průměr 310 mm, 4pístkový radiální brzdový třmen
Zadní brzda
Jednoduchá kotoučová brzda, průměr 285 mm, 2pístkový plovoucí třmen
ABS
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimalizovaný úhel náklonu)

Rozměry / hmotnost

Výška sedla při pohotovostní hmotnosti
850 mm
Délka rozkročení při pohotovostní hmotnosti
1900 mm
Využitelný objem nádrže
19 l
z toho rezervní objem
cca 4 l
Délka
2212 mm (nad ochranou proti stříkající vodě)
Výška
1406 mm (nad čelním sklem)
Šířka:
1000 mm (nad ochranným krytem rukou)
Pohotovostní hmotnost připravená k jízdě, plná nádrž
237 kg
1)
Maximální přípustná celková hmotnost
465 kg
Užitečné zatížení (při standardní výbavě)
228 kg

1) According to Guideline (EU) 168/2013 with all operating fluids, with standard equipment and refuelled with min. 90% of the usable fuel tank capacity.

Výbava

Sériová výbava

  • TFT displej s konektivitou BMW Motorrad
  • LED Matrix světlomet
  • Světlo pro denní svícení
  • Dynamická kontrola trakce (DTC)
  • BMW Motorrad úplný integrál ABS Pro
  • 4 jízdní režimy (Eco, Rain, Road, Enduro)
  • Hill Start Control (HSC)
  • Dynamic Brake Control (DBC)
  • Dynamic Cruise Control (DCC)
  • Regulace točivého momentu motoru (MSR)
  • Kontrola tlaku v pneumatikách (RDC)
  • KeylessRide
  • Vyhřívané rukojeti
  • Nabíjecí přihrádka pro smartphone s USB nabíjecí zdířkou
  • Chrániče rukou s integrovanými směrovými světly


Zvláštní výbava

  • Dynamic Suspension Adjustment (elektronický podvozek s vyrovnáním nákladu a přizpůsobením odpružení)
  • Adaptivní regulace výšky motocyklu
  • Vyhřívání sedadel pro řidiče a spolujezdce
  • Headlight Pro
  • Přídavné LED světlomety
  • Riding Assistant
  • Kovaná kola Enduro
  • Centrální zamykání


Zvláštní příslušenství

  • Zavazadlový systém Vario
  • Batoh na nádrž
  • Ochrana proti podjetí Enduro
  • Ochrana světlometů Enduro
  • Větrný štít, tónovaný
  • Kryt víka hlavy válců
  • a mnoho dalšího
+ Zobrazit více

Uskutečni své sny

Jsi připraven na ikonu cestovních endur? Pak si nakonfiguruj svůj vysněný motocykl a vyraz už brzy za svým dobrodružstvím #SpiritOfGS.

Jsi připraven na ikonu cestovních endur? Pak si nakonfiguruj svůj vysněný motocykl a vyraz už brzy za svým dobrodružstvím #SpiritOfGS.

spinner