Neomezené možnosti #Soulfuel
Zažij na cestách vášeň dob minulých spojenou s dnešní technologií a ukaž, kdo jsi. To znamená #Soulfuel. Naše nové modely Heritage jsou výsledkem dlouhé historie, ve které neustále nalézáme sami sebe. To, co začalo v roce 1923 legendárním BMW R 32 a jeho motorem typu boxer, nyní pokračuje technicky revidovanou R nineT a cestovní verzí R 18 - Classic.
Rodina R nineT
Naše modely R nineT ztělesňují vášeň a inovace z více než 90 let historie motocyklů - do posledního detailu. S naším prvním strojem mají jednu společnou věc: ikonický motor boxer, který tě zvedne nad asfalt. Jeho design je zredukován na to podstatné, čímž ti poskytuje spoustu volnosti k individualizaci tvé motorky podle tvého vkusu. Modely jsou na špici i ohledně technologií: moderní LED technologie, ABS Pro včetně Dynamic Brake Control (DBC), nový ručně nastavitelný tlumič a USB zásuvka značně přispějí k tvému pohodlí na cestách.
Zpátky ke kořenům
Klasický design se setkává s moderní technologií: s rodinou R nineT jsme se odkázali na naše první modely. Důraz je kladen na vysoce kvalitní materiály a nezaměnitelný charakter - stejně jako modulární koncept s co největším prostorem pro individualizaci. Naše volba 719 vám nabízí mnoho možností.
R nineT
Klasické R nineT je vyrobeno tak, aby vyjádřilo vaši individualitu. Například s paketem frézovaných dílů Option 719 Classic z hliníku.
R nineT Pure
R nineT Pure je vaše pozvánka do světa customizace. S paketem frézovaných dílů Option II 719 Classic II zdůrazníte zaměření na detail.
R nineT Scrambler
Drsný R nineT Scrambler se vyznačuje uvolněnou polohou sezení. Paket frézovaných dílů Option 719 Shadow II je jen začátkem vašich mnoha možností přizpůsobení.
R nineT Urban G/S
Vzhled modelu R nineT Urban G/S odkazuje na první modely GS - na asfaltu i mimo něj. Opticky mu můžete dát osobní vzhled s paketem frézovaných dílů Option 719 Classic.
Původ R nineT
Původ R nineT
Historie rodiny R nineT se začala psát v 70. letech modelem R 90 S, který v roce 1973 způsobil revoluci ve vzhledu a technologii. Jeho nástupce, Concept 90, byl vytvořen ve spolupráci s kalifornským úpravcem Roland Sands. Poprvé jsme použili moderní technologii LED v klasickém designu světlometů. V roce 2013 jsme oslavili 90. narozeniny modelem R nineT. Puristická motorka, která má stejně jako legendární R 32 z roku 1923 ikonický motor boxer a kombinuje klasický design s moderní technologií.
Od R nineT ke Scrambleru
Od R nineT ke Scrambleru
Na základě modelu R nineT jsme vyvinuli náš první scrambler: Concept Path 22. Podle Edgara Heinricha, vedoucího BMW Motorrad Design, je Scrambler „ztělesněním motocyklu, který jde nad rámec zavedených standardů a konvencí“. Údaje o výkonu jsou vedlejší, o to více se počítá styl a originalita. V roce 2015 přichází na trh BMW R nineT Scrambler, které na rozdíl od svého předchůdce nabízí uvolněnější, téměř vzpřímené sezení, čehož je dosaženo změnou umístění řídítek a stupaček.
Scrambler je ztělesněním motocyklu, který jde nad rámec zavedených standardů a konvencí
“
Edgar Heinrich
Vedoucí BMW Motorrad Design
Od Scrambleru po Urban G / S
Od Scrambleru po Urban G / S
První kříženec mezi R nineT a G / S se jmenoval BMW R nineT Lac Rose a debutoval na francouzském festivalu Wheels and Waves. Název stroje připomíná poslední etapu dřívější Rallye Paříž Dakar a odkazuje na slané jezero poblíž Dakaru s charakteristickou růžovou barvou. Tam jsme v osmdesátých letech slavili několik umístění na stupních vítězů. V roce 2016 jsme pak představili BMW R nineT Urban G / S na výstavě EICMA v Miláně. Vychází z velké části z modelu R nineT Scrambler a svým nápadným vzhledem jasně mluví jazykem prvních modelů G / S.
R 18
Moderní klasika, která vás povede dlouhou cestou: Nové BMW R 18 Classic odkazuje na počátky cruiserů vhodných pro cestování a přidává několik dalších předností: Její ikonická nádrž ve tvaru slzy pohání největší blok motoru boxer, jaký jsme kdy vyrobili. A s velkým větrným štítem a bočními brašnami Softbag nabízí vše, co potřebujete pro delší cesty - pro čistý požitek z cestování.
Inspirováno ikonami
Historie, kterou můžete cítit a vidět: Naše dva modely R 18 se vyznačují ikonickými designovými prvky, jako je bílý dvojitý pruh na nádrži ve tvaru slzy. Díky své snížené celkové koncepci nabízejí maximální svobodu pro design.
R 18 Classic First Edition
S větrným štítem a měkkými brašnami R 18 Classic First Edition jste ještě lépe připraveni na cesty. A díky mnoha konstrukčním možnostem můžete sestavit stroj podle svého vkusu.
R 18 First Edition
R 18 First Edition okamžitě upoutá pozornost liniemi a dvojitým ocelovým rámem. Maximální redukce vám nabízí maximální prostor pro vaši individualizaci.
Narození R 5
Narození R 5
Základem modelu R 18 je BMW R5 představené v roce 1936. Se zdvihovým objemem 494 cm3 a 18 kW (24 k) byl stroj velmi sportovní. Jejich nejvyšší rychlost dobrých 140 km / h z nich udělala nejrychlejší sériové motocykly své doby. K našim 80. narozeninám v roce 2016 jsme pokračovali v příběhu úspěšné klasiky s aktuálním vydáním R 5.
Od R 5 po Concept R 18
Od R 5 po Concept R 18
S touhou po emocionálním, ručně vyrobeném vlastním motocyklu jsme vytvořili Concept R 18. Inspirací pro to byl R 5, ale místo původního zdvihového objemu 500 ccm dostal největší boxerový motor všech dob. V dalším kroku byl v našem mnichovském designovém studiu vytvořen koncept R 18/2 - vylepšený švédským výrobcem UCC. To bylo mnohem sportovnější než u jeho předchůdce, při zachování jeho elegantních rozměrů.
Katalog individualizace a příslušenství modelu R 18
Prohlášení
Vyobrazená vozidla mohou být upravena a vybavena příslušenstvím od externích dodavatelů a/nebo vlastními komponenty, které společnost BMW nevyrábí ani nedistribuuje či netestuje. Za úpravy (včetně montáže, vlastností a používání vyobrazených dílů příslušenství) nepřebírá společnost BMW záruky. UPOZORNĚNÍ: Úpravou sériových vozidel (včetně montáže a používání cizích i vlastních komponent) může dojít k ovlivnění jejich jízdních vlastností! Jízda s našimi vozidly v upraveném stavu je na vlastní nebezpečí.